معرفی محصول غذاساز بوش مدل MultiTalent8 MC812M853G BOSCH
معرفی محصول غذاساز بوش مدل MultiTalent8 MC812M853G BOSCH
از برند های معروف در دنیا را میشود برند بوش نامید.بوش با داشتن طیف وسیع لوازم خانگی انتخاب را برای خریدارانش آسان کرده.غذاساز بوش BOSCH مدلMC812M853G با توان 1250 وات ، وسیله ای حرفه ای با ظاهری زیبا به رنگ خاکستری و  استیل بوده که اکثر نیاز های شما را حین آشپزی بر طرف می نماید. محفظه غذاساز این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم و با ظرفیت 3.9 لیتر میباشد که معادل 1.5 کیلوگرم از مواد غذایی را میتوان مخلوط ، آسیاب و خرد نمود. تیغه نو آورانه super cut این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و دارای لبه های دندانه دار و سطح وسیع بوده که موجب خرد و آسیاب نمودن بی نقص میشود.

پارچ مخلوط کن نیز از جنس پلاستیک مقاوم و با ظرفیت 1.5 لیتر میباشد که توسط آن میتوان انواع نوشیدنی ، اسموتی و مخلوط های آبکی را تهیه نمود.

سه دیسک از جنس استیل ضد زنگ برای رنده ریز ، رنده درشت و ورقه کن همراه با دستگاه ارائه شده است. توسط خرد کن مکعبی نیز میتوان انواع مواد خوراکی از قبیل پنیر و هویج را به صورت مکعبی خرد نمود. از سری همزن نیز برای هم زدن تخم مرغ ، خامه و تهیه کیک استفاده میشود. توسط ولوم چرخشی روی پنل میتوان میزان سرعت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم نمایید همچنین از عملکرد لحظه ای و پالس استفاده کنید.

کلیه قسمت های پلاستیکی دستگاه فاقد BPA میباشند و سلامت خانواده را تضمین میکند. یک محفظه مخصوص برای قرار گیری لوازم جانبی همراه با دستگاه ارائه شده است. پایه های غذاساز MC812M853G به صورت ضد لغزش طراحی شده و مانع از حرکت و جابجایی دستگاه حین کار میشود.